Na 100m2 máme SKLADEM přes 80 kol, neváhejte s nákupem - mizí rychlostí blesku! Kdo to nestihne může využít servisu nebo objednat z kolekce 2022. Pro jistotu volejte +420774185709

Giant XTC SLR 2 2021

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Giant
30 999 Kč 25 619,01 Kč bez DPH
Skladem k dodání (1 ks)
Můžeme doručit do:
20.9.2021

Úplně nový hliníkový 29“ hardtail XTC SLR 29 je cenově dostupnější alternativou ke karbonovým modelům XTC Advanced 29, které jsme představili v modelové řadě 2020. XTC SLR 29 je navrženo tak, aby vám poskytlo skvělou rovnováhu vysoké efektivity a výborné ovládatelnosti, což je ta správná kombinace pro výkonnostní a závodní XC.

Detailní informace

KOLA SKLADEM EXPEDUJI DO 24HOD
OSOBNĚ VÁM KOLO SESTAVÍM
POMOHU VÁM S VÝBĚREM KOLA

Detailní popis produktu

Velikosti M
Barva Black
Rám ALUXX SLR Aluminum
Vidlice Giant Crest 34 RRL, zdvih 100 mm, zamykání z řídítek
Řídítka Giant Connect XC, 31,8 mm
Představec Giant Contact
Sedlovka Giant Connect, 30,9 mm
Sedlo Giant Sport
Pedály -
Řazení Shimano Deore, převody 1x12
Přesmykač -
Přehazovačka Shimano Deore
Brzdy Shimano MT200
Brzdové páky Shimano MT201
Kazeta Shimano Deore, 10-51 zubů
Řetěz Shimano
Kliky Praxis Cadet, převodník 30 zubů
Středové složení Praxis, press fit
Ráfky Giant XCT 29
Náboje Shimano
Dráty nerezové
Pláště Maxxis Rekon Race EXO TR, 29x2.25, bezdušové
Doplňky příprava na bezdušový provoz



Úplně nový hliníkový 29“ hardtail XTC SLR 29 je cenově dostupnější alternativou ke karbonovým modelům XTC Advanced 29, které jsme představili v modelové řadě 2020. XTC SLR 29 je navrženo tak, aby vám poskytlo skvělou rovnováhu vysoké efektivity a výborné ovládatelnosti, což je ta správná kombinace pro výkonnostní a závodní XC.
Nové XTC SLR 29 je postaveno na nejlehčím hliníkovém MTB rámu, jaký jsme kdy vyrobili. K výrobě ultralehkých rámů ALUXX SLR používáme prémiovou hliníkovou slitinu řady 6011. Díky pokročilému procesu zeslabování jsou trubky ALUXX SLR o 20 % tenčí (a tím i lehčí) než trubky ALUXX SL. Kombinací špičkového materiálu a nejmodernějších výrobních metod a postupů dokážeme vyrobit rámy, které jsou mimořádně lehké, ale zároveň vysoce tuhé a pevné. Rám XTC SLR 29 je navržen a zkonstruován tak, aby jeho poměr tuhosti a hmotnosti neměl ve své třídě konkurenci, což se projevuje vysokou efektivitou šlapání i precizním ovládáním kola za všech okolností. Specifická závodně laděná geometrie rámu nabízí ideální rovnováhu stability a ovladatelnosti na všech typech XC terénů. Oba nabízené modely jsou osazeny vidlicí Giant Crest 34 RRL se zdvihem 100 mm, zamykáním z řídítek a Boost pevnou osou 15x110 mm (vzadu je Boost pevná osa 12x148). Rám využívá standardní kulatou sedlovku průměru 30,9 mm – díky tomu můžete na kolo instalovat i teleskopickou sedlovku, kterou oceníte především ve sjezdech a technických pasážích. Bowdeny jsou téměř kompletně vedeny vnitřkem rámu. Pro lepší jízdní vlastnosti a zároveň menší riziko defektu jsou u použity bezdušové pláště Maxxis Rekon Race 2,25 EXO – kola jsou přímo z výroby v bezdušové úpravě, stačí jen aplikovat bezdušový tmel. Rám a vidlice pojmou pláště až do šířky 2,4 palce.

HLAVNÍ PŘEDNOSTI
Hliníkový rám ALUXX SLR
K výrobě ultralehkých rámů ALUXX SLR používáme prémiovou hliníkovou slitinu řady 6011. Díky pokročilému procesu zeslabování jsou trubky ALUXX SLR o 20 % tenčí (a tím i lehčí) než trubky ALUXX SL. Kombinací špičkového materiálu a nejmodernějších výrobních metod a postupů dokážeme vyrobit rámy, které jsou mimořádně lehké, ale zároveň vysoce tuhé a pevné.

Vysoká efektivita a skvělá ovladatelnost
Rám je navržen a zkonstruován tak, aby jeho poměr tuhosti a hmotnosti neměl ve své třídě konkurenci, což se projevuje vysokou efektivitou šlapání i precizním ovládáním kola za všech okolností. Specifická závodně laděná geometrie rámu nabízí ideální rovnováhu stability a ovladatelnosti na všech typech XC terénů.

Další přednosti
Oba nabízené modely jsou osazeny vidlicí Giant Crest 34 RRL se zdvihem 100 mm, zamykáním z řídítek a Boost pevnou osou 15x110 mm (vzadu je Boost pevná osa 12x148). Rám využívá standardní kulatou sedlovku průměru 30,9 mm – díky tomu můžete na kolo instalovat i teleskopickou sedlovku, kterou oceníte především ve sjezdech a technických pasážích. Pro lepší jízdní vlastnosti a zároveň menší riziko defektu jsou kola přímo z výroby v bezdušové úpravě, stačí jen aplikovat bezdušový tmel.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: